Az önce lavaboya çamaşır suyu döktüm sonra tezgahta bulaşık suzgecime kirec sökücü sıktım su ile karıştırıp püskürttüm yani öyle acayip bi koku solumadim ama kendimi huzursuz hissettim hemen pencereyi açtım mutfaktan uzaklaştım oturduğum oda bile bi garip kokmaya basladi onunda penceresini actim hemen bebeğimin hareketlerini hissediyorum şükür ama anlamadım bu korkuyla ne kadar yaşamam gerek