Minnosuveannisi canım ben şey yapıyorum düğmeme lastik geçiriyorum 😁 delikle düğmeyi lastikle birleştiriyorum o zaman düğme geniş oluyor ama ben 23.haftama kadar hep giydim yüksek bel pantol şimdi olmadığı için giyemiyorum ama imkanın varsa uzun sade elbiseler giy derim