Seymanur_22 Kızlaaar uyumayan var mı ? Benim adetime 1 hafta var ve kasıklarım agrı yapıyor daha çok sol tarafım adet agrısı falan degil normal dururken birşey yok ama bastırırsam veya ani hareket edersem agrı yapıyor 1 haftadır de devam ediyor sizce ??
Dilekcnkn Seymanur_22 Belki üşütmüş olabilirsin canım üşüttüğünde de böyle şiddetli kasık ağrıları olur yumurtlama zamanları vs
Bebegimmveben Seymanur_22 benmde oyldydi canm hatta adet olcakmısım gibi baskılar da oluyordu meğer hamileymisim suan 7+5 olduk sen nolır nolmaz dikkatli hareket et derim