gokbennn 19 haftalıgım ve agrıdan yerimde duramıyorum kızlar nasıl geçer bu agrı lütfen bişey söyleyin
elisam1206 gokbennn ah o diş ağrısı bende de var ne denediysem geçmiyor karanfil yağı tuzlu suyla gargara zerdeçal tozuyla garga falan ama siz deneyin belki iyi gelir
Muratnannesi gokbennn internette sirke ile suyu karıştırıp tuz ekleyin gargara yapın diyor bi deneyin inş geçer
Akrepbebek gokbennn Allah sifa versin .ilk once kalkip disini fircala sonra bir tuzlu gargara yap en sonda agiran disinin yanagina buz koy o buz acisini epey bi azaltacaktir.
demetakk Ypk sakon dişinol falan kullanmayın,onlar dişlerine işe çok zararlı,2.trimesterdasınız tedavi olabilirsiniz,eşim diş hekimi benimde 24 haftalıkken dişim problemliydi tedavi oldum,gebelere uygun tedavi yöntemleri ve ilaçlar mümkün
Dilan9280 gokbennn canım bende yaşadım cok kötü bisey bir ay cektim ve iltihap vardı dişimde gece ağlıyordum sabah kadar en sonunda ml dusuk iltihap kurutucu kullandım doktoruma danışarak cektim dişimi 20 lik dişti seni cok iyi anlıyorum bu yüzden dişimi cektim ve hayla agrı içinde kemikten dolayı ve zor çekildi köktü dişim ayak parmaklarıma kadar sızlıyordu iki gündür şükür iyiyim bence bi özele git görün ne der ona göre doktorunla danışır bi çare bulursun yoksa çok zor
Dolunayyy gokbennn tuzlu suyla gargara yap sonrasında evde bulunan ürünlerden zeytin koyabilirsin sarımsağı kesip koyabilirsin bana faydası olmustu çok şükür. 20lik dış iltihabı geçirmiştim 17.haftada. Doktorum lokal anestezi ile işlem yapılabilir dedi ama dış doktoru hiçbir şekilde önermem dis çekimini dedi. Antibiyotik ve parol kullandım 1hafta çok şükür gecti. Diş ağrısıyla durma canim doktoruna başvur antibiyotik yazarsa kullanmaktan korkma. Tez zamanda gecer insallah 😇
vezza06 gokbennn direk doktora git bence ben ilk hamileliğinde çok dış ağrısı çektim son aylarda öğrendim ki dişçiye gitmeliymişim ve 7 aylık hamileydm disimi çekmişti hiç bir sıkıntı olmuyormuş ilk 4 ayı geçirdikten sonra
Nursel725 gokbennn direk doktora gidin hiç çekmeyin o ağrıyı . Doktorunuzadanılın yine ama riskli haftaları geçmişsiniz zaten . Benim dolgum düştü doktorum izin verdi röntgene bile
Zehra_szr Benimde hamileliğim hep diş ağrısıyla geçti diyebilirim canım iltihap varsa eğer sarımsağı ez tuzlayıp dişine tut 5 dakika hafifletiyor diğer türlü dolgu kırık vs ağrisiysa günde 3 defa diş fırçalıyorum öyle geçiyor hiçbiri fayda etmezse doktorundan izin alıp dişine baktirabilirsin diş ağrısı çekilmez gerçekten bende 20 ligimi cektirmistim