Ozsa Eğer bebeğiniz nefes alıyorsa bence şükredin halinize ben 20 gün önce 25 haftalık doğum yaptım ve bebeğim 700 gram doğdu hastanede 20 gündür yaşam mücadelesi veriyor okadar küçük ki hastanede kucağıma veriyorlar di almaya korkuyorum sonra durumu kotulesince başka hastaneye sevki oldu orda 1 haftadır yavruma dokundurmuyorlar bile olsun tek iyi olsunda dokunmadan da olur 2 3 ay hastanede yatsada olur yeter ki iyi olsun. Yani demem o ki dünyada neler var ne hayatlar var bence her halimize şükredelim rabbim sizede sabır bebeginizede sağlık versin inşallah tez zamanda alırsınız kucağınıza. 🤲🤲