Zesa17 Pekmez ve ya bal tüketiyor musunuz arkadaşlar. Pekmezin hamilelikte iyi olmadığını duydum ama şimdiye kadar hep kullandım.
Duygu1122 Zesa17 bende pekmez bebeğe kilo aldırıyor diye okumuştum bu sebeple hergün tüketiyorum ama bilemedim
Lulemom Her sabah aç karnına bi kaşık pekmez içiyorum. Sabahta khvaltıda bal yiyorum. Belki gebelik şekeri için zararlı diyolardır. Ama normalde gayet sağlıklı şeyler
Zesa17 Lulemom bende faydalı olduğunu düşünüyordum gebelik şekeri için iyi olmadığını duydum ne kadar doğru bilemiyorum doktorumla konuşacağım