srdnbranne Mlk8 üzülmeyin lütfen ben pozitif çıkarsa üzülürüm çünkü yeni doğum yaptım 2.5aylik bı oğlum var onun korkusuyla yazdım zaten çok teşekkürler😊
Aysaagul srdnbranne sabah aç karna yaparsa daha doğru Bi şey çıkar canım umarım vardır rabbim isteyen ama gerçekten hakeden herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻🤍
srdnbranne Aysaagul amin canım ama ben istemiyorum yeni doğum yaptım çok teşekkürler güzel dileklerin için 🥰♥️🙏
Aysaagul srdnbranne istiyorsun sandım 😅 önlem alın yeni doğum yapmış olduğunuz için ikincisi göz korkutuyor bence 😅🙊
kelebegimm07 srdnbranne AA 2.resim ben hamile olduğumu öğrenmeden 1 hafta önceki testim benimde böyle çıkmıştı. 1 hafta sonra tekrar yaptım 2.cizgi silikti. Bence sende 1 hafta sonra tekrarla cnm inşallah vardır🙏
srdnbranne kelebegimm07 aaaaaa korkutma beni lütfen 😁😂 henüz 2.5 aylık anneyiim korkup yaptım bu testi 😂