butterfly_ sadece önü batmasın diyorsan evet çok iyi ama kendi yesin diyip eline kaşık vereceksen kollu olanlarını almani oneririm benim kızım asla benden yemiyor kendi yiyor o yüzden kol heryeri giriyor tabağa 🤷🏻♀️ bende boyama önlüklerinden aldım çok memnunum