EsenPelin Kızlar en son kalp atışını gördük sonra kan tahlılı yaptırdım doktor dedı kı 1 ay sonra gel bıdaha sen . Ama ben sabırsızım hep gitmek ıstıyorum 2 hafta oldu mesela bıdaha gitsem çok mu erken . Sizde kan tahlılınden sona 1 ay mı bekledınız bıdaha gitmek için. Buarada kendı evımde her gün bır ıkı kere kusan ben Bayram zıyaretı dıye büyüklere geldik ama burda hiç kusmadım evdekı gıbı olmadım başka sehıre geldıgımız ıcın psıkolojıkmen mı böyle bılmıyorum şaşkınım
NaimeYilmaz EsenPelin muayne zamanınızı bekleyın istersenız 2 haftada 1de gıdebılırsınız ama gerek varmıdır bılemıorm. Başka evde yenen daha tatlı gelır banada öyle oluyordu ondandır