Valla 21 haftayım daha hala belli değil biri kız biri erkek diyor net söylemedikleri için başka doktora gitmiştim erkek dedi 18 haftada %90 dedi balım patlattik filan sonra kendi doktorum özeldeki kız dedi şok olduk yani ben hala erkek hissediyorum rabbimde nasip etsin inşallah erkek evladı tatmamida