bmb9544 Benim ilk doğumumda suyum gelmişti artık oturmakta zorluk çekiyordum zaten ikinci doğumumda öylesine bir gün geçmişti hadi gideyim dedim sancım yoktu ama meğer 4 cm açıklık varmış akşam 8′de yatışım yapıldı 2:50 geçe doğurdum ☺️Her doğum farklı