htcblogs evimizin altı direk bim ama öyle bir kalabalık oluyor ki yıllardır gidemedim hiç cuma günleri , İzdiham olacak beni dusurecekler diye korkuyorum şimdi de 😀😀eşim sen onlarla yarisamazsin yere yigilirsin diyor ,buradakiler bir fena valla ,neler onerirsiniz hiç bakmadım neler var 🙈🙈