34+5 haftaligim. 2 hafta önce doktora gittiğimde başı asagida demişti. Hala öyleyse eğer ayaklarindan birini göğüs kafesimin sağ tarafına dayıyor bazen. Batma hissi çok rahatsız ediyor. Bir de bir ara göğsümün altında 2-3 gün boyunca tepindi durdu. Geceleri de uyutmuyor beni 😒