Nuray11 Kızlar 28 haftalığım ve sabahtan beri sancım vardı yatış verdi doktor ilaç başlandı erken doğum riski var takip edelim dediler bebek doğum pozisyonuna girmiş o yüzden sancım oluyomuş yaşayanınız var mı akıl verin
Hayalhira Nuray11 24 haftamdan beri erken doğum riskim var şuan 30+4 inşallah sıkıntı olmaz bol bol dinlen kendini sakın yorma ve sürekli yat
alpaslaninannesi Nuray11 inşaAllah zamanında alırsın yavrunun kucağına Belirtiler nelerdi benimda sabahtan beri sol kasığım ağrıyor
momsboys Nuray11 28+5im arada bir yerde toplanıyor semsert oluyor karnım ve kasılma gibi bi his yasıyorum ama doktorum hersey cok normal dedi
Rabis01 Nuray11 canim sanci oncelikle cok gecmis olsum sanci dedigin şey nasil bor agriydi dayanilmicak gibimi bende bugun sabahtan beri sol kasigimin orda siddetli agri hissediyorum kirimplar giriyor normalmi acaba bu 26+3haftalik gebeyim
Rabis01 alpaslaninannesi ayni seyi bende yasiyorum canim ama daha once hic yasamadigim cinsten bir agri bu sol kasıktan sırtima bobreklerime kadar vuruyor agrisi sanci gibi ama sancinin gebelikteki karsiligi bumu bilmiyorum sizin nasil şuan gectimi benm her 3 saniyede bir geri basliyor agri ama bebegimde hareket var kipriyor hissediyorum
Nuray11 alpaslaninannesi dün belimden karnıma doğru bi sancı girdi nefesim kesildi sonra devam etti ara ara kasıklarım bacak arama doğru kemiklerime vuran bi sancıydı yatırdılar şuan işte
Nuray11 Rabis01 benim ilk sancı girmesinde nefesim kesilmişti gözümden yaş geldi o dereceydi yani sonrası azar azar sızı şeklinde oldu
Rabis01 Nuray11 sırtınıza dogru da agri oluyormuydu benm sanki bobreklerim falanda agriyor gibi oluyor mideme kadar baskı oluşuyor iyi degilim ama dayanilmicak kadarda kotu degilim eşim doktora gidelim dedi sizce gitmelimiyim
alpaslaninannesi Rabis01 şimdi gördüm mesajınızı benimde bugün baya karnım taş gibiydi bebeğim hareketli olduğu için gitmedim uyudum dinlendim biraz daha iyiyim şuanda eğer duramıyorsanız muhakkak doktora görünün
Rabis01 alpaslaninannesi bende o sancilarla uyudum canim sabah gecmisti doktorumuda aradim anlattim durumu adam bana gazdir o dedi ilginc bir sekilde bende gaz sancisi olmadigini belirttim tekrarlarsa gel ozaman dedi suan agrim yok ama bebegimi asagda hissediyorum baya asagda hapşurunca falan idrar kaciriyorum rahmime baskisi cok fazla ondan mi acaba