merve-shnbs Arkadaşlar doktor plasentan aşağıda şuan dedi 4 aylık hamileyim normal mi ? böyle olupta sonradan düzelen var mı ?
Hayalhira merve-shnbs aşağıda derken rahimimi kapatmış eğer öyleyse benmde öyle bu değişmiyor erken doğum olmak zorunda ve sürekli yatıp dinlenmen lazım
dlnyny merve-shnbs benimde öyle doktorum daha erken ilerleyen haftalarda yukarı çıkabilir dedi benim ağrılarım olduğu için ilişki, yolculuk,ağır iş vs yasakladı dikkat edin bol bol dinlenin inşallah yukarı çıkar
burcuhazal merve-shnbs benimde aşağıdaydı rahim ağzını kapatmıyordu çok şükür yukarıya çıktı inşallah böyle olan herkesinde yukarıya çıkar
Jasmineee merve-shnbs dikkat et benimde 16.haftada hiç br şeyim yokken kanamam oldu plesanta aşağıda diye o gün bir saat hafifte olsa yürüyüş yapmıştık 😔 şuan 30 olduk çok şükür yukarı çıkmış ama kanama olduğu haftalarda hep ayaklarımın altına yastık koyup dinlendim bol bol dinlen sende
merve-shnbs Hayalhira rahmi kapatmış demedi aşağıda çıkmamış 5. ayda çıkabilir yinede dikkat etmen lazım dedi progestan falan kullanıyorum hala
merve-shnbs Jasmineee dikkat etmen lazım ağırlık kaldırma dedi progestana devam ediyorum çok şükür kanamam yok
merve-shnbs Hayalhira inşallah sende sağsalim bebeğini kucağına alırsın. yukarı çıkması için dua ediyorum kaçıncı ayda rahime yapışık olduğu anlaşıldı aslında bana plasenta arka kısma yapışmış ama aşağıda dedi
Hayalhira merve-shnbs benm 24.haftada belli oldu şuan 30+5 dün randevum vardı doktorum artık haftada 1 kontrole gitmem gerektiğini söyledi kan takviyeleri yapılıyor 35.haftada sezeryanla doğumu gerçekleştiricez kimseye kulak asma beni çok korkuttular ama internnete doğum doktorlarının videolrı var onları dinledikçe rahatladım korkum yok inşallah düzelir sıkıntı yaşamazsın 😊
merve-shnbs Hayalhira herkes birşey söylüyor hatta en kötüsünü söylüyorlar internettede hep en kötüsü yazıyor çok okumamaya çalışıyorum artık
enisenalbant merve-shnbs Hiç morel bozma bol bol yat dinlen ağır iş ev işi yapma süpürge yapma bana doktorum öyle demişti 3-4 ay öyle yaptım bende Protestan kullandım 5.ayda çok şükür yukarı çıktı ben inanıyorum senin de çıkacak 😊 Yusuf süresi falan dinle 🙏