Melikesvm Defnerabia sacma olan bırsey yok bence ben daglık bıryerde oturduqum ıcın doktora gıtme rıskım düşük ve doktorlar ıyı degıl ve ılk gebelıgım oyuzden sordum
PaPaTyAmM_1223 Melikesvm Bnde o durum 20. Haftadan beri var bişe olmadı hep sütyenimde görüyorum özellikle sola yattığım için sol göğsümde oluyor sarı sarı leke