Kızlar ilk gebeligimde oluştu ayağımda tırnak batması doğumdan sonra falan toparlandı şimdi 2.gebeligim 27 haftalık hamileyim ayağım ödem mi yaptı bilmiyorum tırnak çok batmış dün çıkarmaya çalıştım çıkaramadım canım acıyor dün ugrastigim için evde tedavisi var mı bunun ya