Minik1bey dalin Türk malı ikisi arasında kaldıysanız dalin alın bence. İlk çocuğumda şampuanını, yağını, deterjanını çok gerek kalmadı ama pişik kremini hep dalin almıştım. Bir sorunda olmadı alerji vs. Yüzüme de kış aylarında gece yatmadan hep dalinin vazelinini sürerim senelerdir. Cildim pürüzsüz olur.