38+2 bende bugün çatı muayenesi oldum. Bebeğim hiç inmiyor aşağı, normal doğum deneyelim ama zor bir doğum ve çok yırtıklı doğumun olur dedi. Sezeryana dönecek gibi. Eve gelince kanamam oldu çok korktum, hala azar azar dev ediyo az biraz da sancım var muayeneden sonra oldu