supermommm tatlım özelde presödür ilk düşmesini takip ederler. Düşmezse kürtaj. Yine düşmezse yatış yaparlar. İğne yaparlar. Olmadı ameliyat ile alırlar ama çok riskli. Ameliyat durumuna göre. Eğer kanalda kalmışsa döllenme. Kanalın alınabilir. Beni doktorum en kötüsüne hazırladı. Ama şükür iğneyle kurtuldum. Rahim filmi ile tıkalı kanalım açıldı. 6 ay sonra gebe kaldım. Korkma senin değerin düşük. Büyük sorun yaşamazsın. İnşallah kimyasal olur da. Hemen kurtulursun. Dış gebelik çok uzun süreç. Ben hem kimyasal hem dış gebelik yaşadım. Kimyasal çok rahattı.