Fdnristk Merhaba Hanımlar 💜 Sizce Bebekler Hastane Çıkışından Sonra Yıkanmalı Mı ? Yoksa Göbek Bağı Düşene Kadar Beklenmeli Mi ?
Minnosunannesiii Fdnristk topugundan kan alınana kadar doktorlar yıkamayın diyormuş sanırım bu da 4 güne filan tekamül ediyor
Vuslat23 Bende bu konuda kafam karışık kızımı hergun yıkamıstım 40 gun. Oğlumda öyle istemıyorum fakat kovit var hastaneden gelıyorsun mıkrop vırus yıkarım hemen gelınce sanıyorum.
Beyzan Fdnristk göbek bağı her zaman erken düşmüyor benim oğlumun 11. gün düştü ama hastaneden gelir gelmez yıkamadim zaten temizdi Cilt bariyeri kendine gelsin diye Dr ne kadar beklersen o kadar iyi olur ama sorun göbek bağı değildi 5. Gün yıkadık güzelce göbek bağını kuruladik sorun olmadı hiç.
Fdnristk Bende yıkamayı düşünüyorum ama kararsızım sonuç olarak hastanede siliniyor ama yıkanmıyor o vücuttaki vernik yapının temizlenmesi için şart yıkamak hem bebek rahat eder diye düşündüm ama hala kararsızım