Henüz 5 haftalık hamileyim ve polikistik over sendromum var düşük riskimde var. Ve covit19 testi pozitif çıkan biriyle aynı ortamda bulundum yeni öğrendik pozitif olduğunu duyduğumdan beri çok korkuyorum 😔 bu süreçte neler yapabilirim bebeğime bişey olur mu 😢