PnrAsl ben sezaryen oldum ama doğumhane katını gördüm suni sancı alan bir kadın vardı yürüyordu eşiyle birlikte. Evet sanırım odalar biraz küçük ama benim yatışım olduğunda tek boş oda VIP odaymış bana denk geldi gayet güzeldi. Diğer odalardan fazlası sadece giriş kısmı vardı bekleme alanı gibi düşün 2 tane koltuk orta sehpa tv vs vardı. Çalışanlar vs hepsi güleryüzlü herkesten çok memnun kaldım