2.5 yıl önce kızımda oldum misssss missss🤗🤗🤗hiç bilgim yokken doktor geldi seni prenses gibi doğurtayım mı dedi bende ne olduğunu bilmediğim için anlattı bende tabi o an acım dinsin diye kabul ettim iyiki de etmişim . Mükemmel birsey . Şuan 24+4 üm oğluşumda da insallah nasip olur 🙏🧿💙