Rmysmt bende baska sorun yoktu doktorlarin dediğine gore . Ben bi cok dr gezdim hic biri ne insilün direncini ne zayflamam gerktiğini soylemedi. Taki bu druma kadr . Zaten polikistik olanda insülin direncinden dolayi yumurtalar düzgün calismiyormus, onu düzenleyince bide kilo verince duzeldi. Ki bana btun dr.lar artik yapacak bisey yok tüp bebek demislerdi .