38 haftadayım doktorum doğum hazırlığı için genel tahlil istedi İdrar yolu enfeksiyonu çıktı biraz,onun için hem toz şase ilaç verdi hemde antibiyotik yazdı.Tabi bi bildiği varda yazıyo ama antibiyotik kullanmak ne kadar doğru kullanan varmı kızlar bilgilendirirseniz sevinirim