Ase25 Arkadaşlar selam evde idrar testinde pozitifi görünce hastaneye gittim beta hcg 73 çıktı sonucun üstünden 2 hafta geçti bugün yine doktora gittim keseyi göremediğini söyledi bu normal mi
Mom027262 Ase25 Normal daha çok küçük.Son adet tarihine göre tam 5.haftada gitmenizi öneririm ozaman rahat görülüyor.
derindemir Ase25 şu an tahminen kese görünmesi için sınırdaki rakama yeni geldiniz.bir de herkesin hemen karından görünmez.benim ilk gebeliğimde 9. haftada bebek hala alttan bakılınca görülüyordu ki zayıf bir bayanım.sıkma canını haftaya görürsün
Birsen2906 Ase25 betayi gördüğünde tahmin e kaç haftalıkti canım 5 haftadan sonra büyük oranda kese görünüyor…
Ase25 Doktor adet tarihine göre şuan 5 haftalık olması gerekiyor dedi görünmeyince korktum bir hafta sonraya tekrar randevu verdi
Sterre Aynı şeyi yaşadım bugün. Adet tarihime göre 5+0 ım. Karından bakınca göremedi keseyi, vajinal ultrasonla baktı. Minicik bir şey göründü ama bunun büyümesine bakmam lazım dedi. Son adet tarihiniz ne?
Buse_oruc Ase25 BHCG 0 dı 😂 test yaptım pozitifti doktora 5 +4 müş gittiğimiz de ve kese bariz belliydi haftasına kalp atışı için gittik alttan ultrason ile bakıyor hala 11 haftalık olduk bugün içinizi rahat tutun birdahakinde göreceksiniz muhtemelen
Cicekkiz1 Ase25 merhaba ben de 78 ile öğrenmiştim hamileliğimi. 2 hafta sonra gittim göremedi keseyi doktor. Sonra vajinal ultrason ile baktı. O zaman görmüştük ama bebek yoktu. 1 hafta sonra gördük şükür. Yani demem o ki sizin de erken daha görünmesi için🌺 hayırlı olsun miniğiniz🥰🧿