Gulsen16 6+2 haftalik hamileyim asker eglencemiz vardi bende iki elime kina yaktirdim bebege bir zarari var mi bi sorun olur mu ?
Vaveyla23 Bana şey demişlerdi çocuğun elleri kınalı doğar diye 😂 canım kina senin vücuduna faydalı bile olur ben ayaklarıma sürmüştüm sonra enerjisini alsin diye
HavvaMerve Birsen2906 Bana bu tarz aşırı saçma sorular çok tuhaf geliyor ne soracağını şaşırmışlar 🤦🏻♀️
Birsen2906 HavvaMerve can sıkıntısı zaar ki ne biliyim doktorlar boşuna sinirlenmiyor 🤣🤣 mantikliyida soruyorlar mantiksizida soruyorlar sora azarı yiyen gelip burda soruyolar 🤣
HavvaMerve Birsen2906 Aynen öyle ya 😂😂 geçen böyle bir post daha vardı dondurma yersem bebek üşürmüş ne yapmam gerekiyor diye 😂😂 ikinci hamileliğim ve o kadar çok dondurma yiyorum ki böyle saçmalık olur mu ya 😂
Gulsen16 Kusura bakmayın ama ilk hamileliğim her sene hamile kalip çocuk dogurmuyorum tecrubesizim ve sorabilecegim kimse de yok.
Zyneepemree Gulsen16 haklısın ama sonuçta yemek değil bu kimyasal içeren bişey de değil zaten mantıklı düşünsen bunun hiçbir zararı olmıcağını anlarsın öyle her şeyi kafaya takma