Kızlar çok saçma gelebilir bazılarınıza ama bende tuvalet ve banyo fobisi oluştu. Şu an 22 haftalık hamileyim.
Hamileliğimin ilk 4 ayı aşırı kusma bulantı yaşadım. Ağzımdan kan gelene dek kusuyordum günde 7-8 kere. Çok perişan haldeydim. Ve genellikle de tuvalete gidince afedersiniz kendi idrarımdan tiksinip kusuyordum. Banyo yaparken kendi ter kokuma kusuyordum. Ne kadar liflensem de o ter kokum geçmiyordu burnum aşırı hassastı. Çok tiksindim şu an ne doğru düzgün banyoya girebiliyorum ne tuvalete. Tramva oluştu resmen. İdrarımı olabildiğince tutuyorum biliyorum çok zararlı zaten baskı da yapıyor bebek. Son raddeye gelene dek tuvaletimi tutuyorum gitmiyorum mesanem patlayacak gibi oluyor.
Eskiden hergün duş alan biriydim şimdi on günde bir zorlarsam haftada bir. Şu an mide bulantım yok çok şükür koku hassasiyetim de o kadar değil. Ama bi türlü barışamadım banyoya giremiyorum yani.
Ter kokuyorum mesela ıslak mendille halletmeye çalışıyorum çamaşırımı falan değişiyorum sürekli ama yeter ki banyo yapmayayım diyorum. Sizce bu durumu nasıl aşabilirim?