SudeSelennnn Kızlar duygularınız nedir bende aşırı bir heyecan var bir an önce kucağıma almak icin sabırsızlanıyorum 🥰🥰🥰
Sehertsn SudeSelennnn bende bir panik hali 🤣 herşeyini tamamlamaya çalışıyorum ve cok sabırsızlanıyorum ❤
Stresliii33 SudeSelennnn 32+3 olduk 2. Oglumu bekliyorum herseyimiz hazir artık sağlıkla gelsin bekliyoruz ama zaman geçmiyor gibi 😊
YagmurAnnesi SudeSelennnn 33+1 olduk mide bulantısı başladı malesef son günlerde. Kıyafetlerini yıkadım. Dün de bebek için çanta hazırlığı yaptım ama kendime henüz hazırlamadım. heyecan dorukta bakalım 🙈😬
SudeSelennnn Stresliii33 maşallah Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😇 geçmiyo geçmiyo maalesef 🤦♀️🤦♀️
Esved18 Stresliii33 bende 2.oğlumu bekliyorum. İlki normal doğum olmuştu. Bunda da normal doğum korkum var nasıl geçer bilmiyorum
SudeSelennnn YagmurAnnesi bizim çantalar tam kapinin önüne kondu bile 🙈 eşim çok korkuyo bişey unutmamam lazım diye 😂😂
Emineerdem SudeSelennnn 33+4 merhabalar 👋 aşırı heyecanlıyım bir an önce kavuşmak istiyorum artık oğluma ❤️
YagmurAnnesi SudeSelennnn Aman Allahım 🤦🏻♀️ Benim eşim şu an çantanın yerini bile bilmiyor 😂😂 depend falan alacam benim eksiklerimi de tamamlarsam tamamdır 😬
dugmeninannesiii SudeSelennnn 33+6 olacağız 1 saat sonra😃 bebek için gerekli şeyler hazırlandı poşetlendi çantaya konacak kendim için hiç bişey hazırlamadım daha 😀kısmetse bu çarşamba bi kaç eksiğimi alıp komple çantayı hazır edeceğim haftasonuna kadar 😃
Sevgikarabulut SudeSelennnn 34+1 günden selamlar korku heyecan hepsi var herşeyi hazır tek eksiğimiz prensesim rabbim hayırlı vakitte gelmesini nasip etsin inşallah sabırsızlıkla bekliyoruz günler artık geçmiyor sanki saatler bile zor geçiyor 😂🙈