Herkese merhaba dün gece doktora gittim şiddetli kasık ağrısıyla progestan başladı fitil olarak sabah akşam üstelik kanamam yok. Sata göre 9+0 usgye göre 8+5 gözüküyormuş. Doktor açıklamaya şöyle yazmış crl 2cm fetus kalp atımı + intrauterin gebelik izlendi. Ne demek bu bebekte gelişim geriliği mi var? 😔