Prenses21 Kizlar hediyelik icin 8 ayar kunyemi 14 ayar kunyemi annem bana alcak esim ilerde satamasin istiyorum
mlkkk Prenses21 14ayar daha iyi eşin bebişin hatırasını da satmasın bi zahmet ki 500e alsanız 200 e belki satarsınız o da belki 😊
magnolia_ Prenses21 bebeğe alınan künye hatıra kalır satılmazki 8 ayar alsın cnm en mantıklısı o sonucda hatıra kenarda duracak eşimle benim çocukluk künyelerimiz durur mesela saklıyoruz ☺️Birini oğluma birinide kızıma bırakacağım işallah 🙏
Kubra3525 Prenses21 künyede kolyede genel olarak yarı yarıya düşüyor çok bişey etmiyor malesef işçilik oldugu için 8 ayar olan bozunca hepten deger kaybeder zaten
Prenses21 mlkkk para etsin istemiyorum canim babasiyla knusuyodum smdi mecburda kalinca satiliyo fln diye konsma yapti iki gun snra esimi doldurur ben oyle tartismalara gelemem bn satmam yani
magnolia_ Prenses21 Ayarını bilmiyorum cnm anneme sordum şimdi onlarda hatırlamıyor kuyumcuda baktırmam lazım kararma yok 30 sene olmuş ☺️Ama görümcem oğluma 4 yıl önce aldı onu baktırmıştım 8 ayar ondada bir kararma yok
Brcozkn Prenses21 bizimki Prenses21 14 ayar olmalı en azından daha ağır durur bence ama zevk meselesi tabi ki 😊