Emine55 Kızlar dün sabah uyandım idrarımdan sonra peçeteye bi kaç damla kan geldi ama devamı gelmedi nişan olduğunu düşünmüştüm doktora gittim çatı muayenesi yaptılar 1 cm açılmam hala duruyo ilerlememiş ama bebek kanala yerleşmişti bu sabah demin kalktım web de gösterilen nişan gibi gelmiş kahverengi sümüksü yoğun bi akıntı yüzde yüz Emin’im bu sefer nişan kaşıklarıma ve belime hafiften ağtılar gelmeye başladı duşa girdim gusul abdesti aldım ama şimdi ne yapmalıyım korku sardı içimi gelecek artık hissediyorum önceden geleceğini hissetmezdim bugün gerçekten hissediyorum bide göğüslerin patlayacak gibi sızlıyo çorap falan giydim ama karnım çok ağrıyo 😔
Maliefem Emine55 canım ben sancılarımı evde çektim 10 dk bir düşünce gittim erken gidenleri sürekli alttan muayene ediyorlar
Emine55 Maliefem Bmden omdan tedirgin oluyorum ama arkasından damla damla kan gelmeye başladı yarım saat daha duruyum gidiyim diyorum olmadı eve gelirim sancımı evde çekmek istiyorum diye ya yapabilirmiyim bn doğurabilirmiyim ki😔
Tugba1 Emine55 Allahın izni ile doğurursun korkma çok güzel duygu yasicaksin saglikla kucağına al inşallah
Maliefem Emine55 doğurursun tabi rabbim e dua et bol bol zikir çek ben de doğuramam diyordum ilk doğumum sezeryan ikinciyi normal doğurdum korkma yapacam de bizi de haberdar et canım rabbim bir avazda kurtarsın
Emine55 Suyum geldi kızlar evde çekemeden sancılarımı suni sancı verdiler 1 cm di hala açıklık dua edin ne olur 🙏🏻