Selamlar, ben Ağustos sonu doğum yapacağım gibi. Henüz hiçbir şey almadım kıyafet olarak. İzmirde yaşıyorum baya sıcak oluyor. Şimdi bu durumda kollu patikli şeyler mi yoksa yazlık tarzı şeyler mi alınmalı? Yenidoğan çok üşür diyorlar. Sanırım uzun da almak lazım ama bilemedim. Tecrübeliler yazarsa sevinirim ☺️🙏🏻