3MelekAnnesi3 Kucukprensim cok normal canım benim 1 ayda iyileşmişti ama ayaklanır hareket etmeme engel degildi sükür
Emina17 3MelekAnnesi3 keserken dikerken hissettiniz mi benim de bikac gun icinde dogumun var merak ediyorum
KmrlMrve Kucukprensim ya ben çok merak ediyorum kesi olunca dışarıdan görülüyor mu yani dış etini mi kesip dikiyorlar yoksa içeriden mi
3MelekAnnesi3 Emina17 hissetmedim canım zaten dikmeden hemen önce igne yapıyolar bacaktan iç dikiş atılırken cok hafif sanki bişey ısırıyo vucudu gibi Bi his oluyo o kadar zaten 5 dk ya sürüyo ya sürmüyor
Haticeyn Emina17 kesmeden once igne yapti kesiyo hisetmedim ama dikis atilirken 2 defa igne vurmasina ragmen hissettim cok fenaydı etlerin cekildigini hissediyodum
Emina17 3MelekAnnesi3 inşallah en cok korktugum bu benimde normal dogumda Allah hepimizin yardimcisi olsun
3MelekAnnesi3 Emina17 en kolay an o an sancı cektikten sonra emin ol hepsi kus gibi hafif gelir heleki bebek dogmus felan sen onu izlemekten farkına varamazsın 😊🤍
Emina17 3MelekAnnesi3 hadi inşallah canim bide bisey sorsam sabah nişanim gelmişti doktora gittim acilma sanci yok nişandan sonra bir haftada olabilir iki günde dedi ama hala damla damla kan gelmeye devam ediyor normalmidir doktor bi süre gelebilir dedi ama ne kadar bir süre bilgin varmi
Kucukprensim 3MelekAnnesi3 Gercekten dogum yaptigin o an sanki rabbimin bi mucizesi gibi sancilarin birden gidiyor yok yapamam beceremem diyorsundur bende oylr dusunuyordum cunki göz acip kapanincaya kadar bi bakmissin bebisin elinde
Almilaaa 18.günüm hala düşmedi dikişlerim aşağı sarkan uzun bi ip görünüyor şuan sanırım düşmek üzere ama çok acıyor dünden beri
Emina17 Almilaaa dikisler icin eczanede bi ilac olduğunu duymuştum ama hiçbirsey kullanmadinizmi bi eczaneye sorun isterseniz
3MelekAnnesi3 Emina17 benim Nisan geldikten 2 hafta sonra dogum oldu canım ve 2 hafta boyunca 1 gün gelmiyorsa 2 gün gelmeye devam etti hep
Emina17 3MelekAnnesi3 cok sagol canim daha ilk gun belki yarin bu sekilde olmaz demekki normal yani kanama şükür
Pembedilek30 Kucukprensim bolll batikonlu ılık suyla temizleyip sqc kurutma makinası ile kurutursanız daha cabuk iyileşir…mümkün oldugu kadr kurutmak gerekiyor
Kucukprensim Pembedilek30 Herkes boyle yazmis hic bilmiyordum kuru olmasi gerektigini herkesten cok tesekkur ederimm😍😍😍
Cidemkisa Kucukprensim benim bir haftada iyilesmisti ıslak bırakmicaksin canım çok iyi temizleyip kurulicaksin
Cidemkisa Kucukprensim çok dikişin varsa tabi zaman alır ama yine de kuru tutucaksin hep bazı doktorlar krem de veriolar
Kucukprensim Aratzeynep Aman yeni dogum yapmisin benim gibi dikkat et kendine bide cocuguns bulastirmamaya calis