Ozlemmirza İlk hamileliğim sezeryan oldu. Şuan hamileyim bebek doğana kadar 4.yıl olmuş olacak doğum üzerinden geçen yıl. Acaba normal doğum olur mu 2.si
BuTuKu Ozlemmirza doktorunuza sormakta fayda var fakat bu linkte doktor hanım açıklamış bi göz atın isterseniz http://www.drbanuciftci.com/sayfa/sezaryen-sonrasi-vajinal-dogum-ssvd