E-sez85 Nisanurunannesi3850 bende aynı şekilde artık zorluyor iyice sağlıkla kurtulalım bir an önce inşallah hepimiz 🤲
Samira34 Nisanurunannesi3850 bnde 38+4 oldum , 10 gun kaldı adet olacakmısım gbı agrı vardı ıkı gundur , bel agrım cok fazla , doktorum ıkı gun once ne acıklık var nede sancın var dedi , gec gelcek belli 🥲
Sedadfne 39 +2 oldum ben de de adet olacakmışım gibi ağrı oluyor ara ara geçiyor sürekli umutlanıyorum doğacak diye ama doğmuyor cadı kızım