dkbyk Kızlar beli agriyana kiz olur derler diyorlar acaba oylemi sizinde oldumu boyle yoksa hurafemi😁🤷
Borusesi dkbyk hiç bir hurafe tutmadı deneneceklerin hepsini yapmış biri olarak 😅😂🤣 sadece Çin takvimi tuttu 2 çocuğumda da
annebali12 dkbyk tam tersi erkek belden kız kasıktan girer derler. Erkek yelli olurmuş bel ağrıtırmış ne alakaysa 🤦🏻♀️
annebali12 Hamileanne0 ilk iki ayda kasık ağrısı normal. Başından sonuna kadar bel ağrırsa erkek derler yani tamamiyle hurafe. Bel derken pöç kemiği popo üstü zaten. Yoksa bel ağrısı hamile olmayanlarda bile fazlaca var ☺️
aeminegmss Erkek olanlar cinsiyeti kaçıncı haftada belli oldu erkek dedi benimde belim çok ağrıyor biri erkek biri kız diyor doktorların 21 hafta oldum merak ediyorum
aeminegmss Sterre bizimkinde 18 erkek dediler ama sonra kız dediler hep oğlan hissettim bu sefer gittiğimde belli olur inşaallah net rabbim nasip eder inş. Banada erkek evladı tatmasini