funda035 Kızlar 33+4 haftalık ikiz hamileyim. 2 hafta sonra doğum yapıcam bi aksilik olmazsa. Her yerim şişti ödem yaptı. Onu geçtim belimin ve sırtımın ağrısından ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum. Siz neler yapıyorsunuz?
Melikesvm funda035 bende 33+3 haftalık gamıleyım belım cok agrıyor yatsam bıle sırt üstü sankı daha kotu oluor sız neden oladar erken dogum yapocaksınıx bıde
Mucizeler2 funda035 neden iki hafta sonra alacaklar. 37. Haftayı beklemiyor mu doktorun. Bende hiç konuşmadım ama durabildiği kadar dursunlar diyordu.