Ayse-45 Kızlar doktorun önce kız sonra erkek dediği oldumu acaba yada tam tersi bugün tam olarak onu yasadımda çok saskınım 😂
Merveee34 Ayse-45 tam tersi oldu bende 🤣 kendi doktorum hep kesin erkek dedi . Ayrıntılı usgde kız çıktı şimdi 1 buçuk yasında 🤣
Ayse-45 maviscik77 Ya bende doktorun cihazına ve doktora çok güvenmiştim 11. Haftada %99 kız dedi 13. Hafta başlangıcında erkek pipisi var dedi hangisine inanmalı ki şimdi😂
Merveee34 Ayse-45 22.haftamda ayrıntılıda kız diyince biz bi şaşırdık erkek diye biliyorduk 🤣 pesine başka doktorda %100 kız.erkek olma ihtimali 0 dedi .🤣direk ilk doktorumu değiştirdim zaten
Mutlu_anne55 Merveee34 Bende bugün gittim 16+4 üm şuan doktorum doçent çok güveniyorum bugün baktı baktı göremedi baya ugrasti bacakları kapalı dedi sonra bı ara gördümu noldu anlamadım kağıda yazdı verdi bize ama dediki alışveriş yapmayın ben bidaha iki defa üst üste dersem aynısını ozman alışveriş yapın.sonra baktım kağıda kız yazıyor.baska arkadaşa da 17 de erkek demiş 23 ye kız demiş sonra bende de güvensizlik oldu şimdi inansam mi inanmasam mi
Ayse-45 Hulya_emir ben hep erkek hissediyordum 11. Haftada %99 kız dedi 13. Haftada gittik bebeğinizin pipisi var erkek dedi 🥲😅
Ayse-45 HavvaMerve bende öyle düşünüyorum canım pembe pembe battaniyeler almıltım doktor erkek dedi bugün 🥲
Asyamira Ayse-45 12. haftada yüksek ihtimalle erkek demişti doktor, 16. haftada net kız dendi. Bende erkek hissediyordum hep en son ayrıntılı ultrasonda tekrar bakın lütfen kız mı dedim %200 kız dediler 😂😂
aeminegmss Banada biri erkek biri kız diyor 21 hafta oldum daha belli değil ama bende erkek hissediyorum
dlrasrht 17 haftalikken kiz, 22 haftalikken detaylida kiz 29.haftamda ise erkek denildi.. Şimdi ise 32+5 olduk oglumla 👼🏻 7.ayimizda şok yasadik resmen 😀
Bebebebe dlrasrht ya bunlar nasıl olabiliyor usg cihazları mı eski acaba 🤔 çok kötü bi durum hiç istemezdim yaşamak