Zzeynep1 prilam.bende kullaniyorum 3 gundur cok rahatim 15 gunluk yaziyor doktor gercekten 2 hamilelikte mide bulantisi neymis ogrendim ilkinde bi kraker yesem gecerdi kus kus valla hayatrn sogudum ogluma kendime bakamadim hep tansiyon yerlerde annemde yattim bitince ina gecmis olur 13 haftya giriyorum