33 hattayim İki gün önce gece sancım tuttu dayanamadım hastaneye gittim nstye bağladılar sancı yoktu sonraki gün kontrole gittim nstye yine bağladılar hiç ağrım yokken nst de doğum sancıları çıktı erken doğum dedi doktor yatisimi yaptı sonraki gün nst takibi yapıldı sancı yok denildi ama nstde sancım varken çıkmıyor yokken sancı çıkıyor bı gece kaldım bugün çıktım başka hastameye gittim oda normeldir dedi anlamadım yatirildigim hastane 1 gece için 700 TL para ödedim para icinmi yaptılar diye düşünüyorum paradan değil tedirginim biraz erken doğum olabilirmi