Ben kan uyuşmazlığı nedeniyle düşük yapmıştım dusukten sonra kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum
Şimdi yine hamileyim şükür hatta 33 hafta olduk ama hamileliktete kan uyuşmazlığı iğnesi vurulduğunu burda bi kackere okudum
Gebelikten önce vurulmama rağmen yine vurulmam gerekiyormuydu
Doktorum mu unuttu bunu bilmiyorum aklıma takıldı