Melikesvm belden ıgneden mı bahsedoyorsınuz? İçinizi ferah tıtun cunku hissetmiyorsunuz oyle, bir aşı oldugunuzu veya kan aldırdıgını düşünün. Zaten igne vuruluyor uyusuyorsunuz. Hiç bir sey hissetmiyorsunuz. Orda bırseyler yapıyorlar bılıncınız acık ama his yok. Dogum anını normal dogum gibi yasıyorsunuz. Sesini duyuyorsunuz konuşuyorsunuz. Ve emin olun ameliyattakı hemşireler o kadar güler yüzlü ve ilgililer ki hiç bir sey anlamıcaksınız. Saglıkla kucagınıza alın ınsallah 🤲