Mamy987 canım ben 29. Haftada başladım he annem sağolsun bi kaç parça bişeyini aldı ama hala tam değil çok geçe bıraktım şimdi 31 oldum toplu alcaz ve inan maddi açıdan bakınca keşke erken başlama şansım olsaydı her ay bi kaç parça alsaydım diyorum, benim geç başlama sebebim rahatsızlandım aminiyo sıvısı aldırdım falan bi türlü onları düşünmeye vaktim olmadı sen kimseyi dinleme ne kadar erken olursa o kadar zorlamaz 🤗