Prensmmmm Kızlar 16 haftalık ikizlere gebeyim rahim uzunluğu dün 33 mm ölçüldü doktorum iyi olduğunu suları plesantaları herşeyleri iyi dedi burda okuyorum azmı ya ben anlamadım
Fatimaa2 Prensmmmm selam normal amma hafta geçtikçe kısala biliyor 35di 29 oldu bende:( 25 den düşmesi iyi diğil
Gozdealpu 20 haftalık oldum. 2 farklı doktora gidiyorum. İkisi de rahim uzunluğu ile ilgili bişey söylemedi
Fatimaa2 Gozdealpu bana da ilk kez söylemedi kendim bakmışdım kağıda 35 mm bu defa kısaldığını söyledi. Sizde iyi olduğundan söylenmemiş ola biler