Canım inşallah tez vakitte iyi olursun ama bulantilarini sevmelisin. Çünkü bebeğin geliştiğini gosteriyor. İlk muayenende doktorundan mide bulanti ilaci yazdir canim. Ne yaparsan ne edersen o bulantilar gecmiyor. Benim 18. Haftaya kadar surdu. İlaclarla ayakta durdum.