Acilden gelerek yazıyorum bunu sabah uyandım baş dönmem ve sonra üst üste akşama kadar kusmalarım oldu geçmişti oysaki bulantım ve sonrasında kasıklarımda feci bir ağrı ben ters giden bir şey var diye çok korktum hastaneye gidinceye kadar ağladım allahım bebeğimi koru diye 😢 sonra gittim doktorum tansiyon düşüklüğü dedi çok zorlandığım için kasık ağrım başlamış 😢 yatış dediler istemedim eve gelmek istediö eve geldim serum taktım şuan iyiyim 😢 yani olabilecek şeyler biz hamileler çok pimpirikliyiz 🤲🏻😢 rabbim onları korusun