Merhaba güzel anneler ben Allah’ın izniyle kız bebek bekliyorum doğum Temmuz ilk haftası oluyor inşallah . İlk bebek olduğu için çok tecrübesizim size sorum şu kıyafet olarak kaçar tane hangi beden almak gerekiyor , sizler nasıl yaptınız beden olarak ve kıyafet sayısı olarak ? 💞 sevgiler