Yenianneadayii Merhaba kızlaar 6+2 deyim fakat herhangi bir hamilelik belirtim yok mide bulantısı vs. İnşallahda olmaz ama hiç olmayan oldumu sonradan belirti görür müyüm
SudeSelennnn Yenianneadayii bende 12. Haftadan sonra başladı belirtiler kişiden kişiyede değişebilir 🌸
Sterre İlk hamileliğimde hiç belirti yaşamadım😂 Mis gibi 38 haftalık bir hamilelik geçirdim. Hiç bir şeyim yoktu hamileliğe dair, karnım ve kiloların dışında 🙈 Bakalım bunda nasıl olacak.